Montreal Fags?

Discussion concernant tout ce qui touche de près ou de loin le porte-drapeau du soccer québécois ainsi que la Major League Soccer
Invité

Montreal Fags?

Message par Invité »

Your Ultras are dedicated no doubt but a bunch of a little bitches. I don't see as how taking a picture of some kid who probally doesn't even follw the team have any justification.

You guys are a bunch of fags who need to learn to speak english.

Montreal_FC_Fan
Titulaire indiscutable
Titulaire indiscutable

Re: Montreal Fags?

Message par Montreal_FC_Fan »

Anonymous a écrit :Your Ultras are dedicated no doubt but a bunch of a little bitches. I don't see as how taking a picture of some kid who probally doesn't even follw the team have any justification.

What kid?
And why dont you learn how to speak french eh?

Invité

Re: Montreal Fags?

Message par Invité »

Montreal_FC_Fan a écrit :
Anonymous a écrit :Your Ultras are dedicated no doubt but a bunch of a little bitches. I don't see as how taking a picture of some kid who probally doesn't even follw the team have any justification.

What kid?
And why dont you learn how to speak french eh?
Too ignorant. I would rather learn German.

Go to the ultra website its fucking stupid.

Montreal_FC_Fan
Titulaire indiscutable
Titulaire indiscutable

I dont see any kid...
Youre fucked up... All I see is some real fans that know how to support there team...

Mathieu

Message par Mathieu »

c'est un enculé de toronto ou de rochester lui?

USK
Love Football and Hate Racism
Invité

Message par Invité »

http://www.ultrasmontreal.com/report.php?id=25

No doubt I would call these guys real fans but posting pictures of some kid is just retarded. Why dont they try posting pics of the lynx ultras or something?

Pathetic in my opinion.

Invité

Message par Invité »

Mathieu a écrit :c'est un enculé de toronto ou de rochester lui?
I am an asshole from Toronto

Mathieu

Message par Mathieu »

ah merci.

USK
Montreal_FC_Fan
Titulaire indiscutable
Titulaire indiscutable

Are you talking about the mascotte?

Invité

Message par Invité »

Montreal_FC_Fan a écrit :Are you talking about the mascotte?
Yah man that shits just not cool.

Montreal_FC_Fan
Titulaire indiscutable
Titulaire indiscutable

Oh that... Its just a small souvenir to remind us of the ugly ppl. of toronto... :lol: :lol:

Invité

Message par Invité »

Montreal_FC_Fan a écrit :Oh that... Its just a small souvenir to remind us of the ugly ppl. of toronto... :lol: :lol:
Alright, now I am just getting offended. Have you ever been in one of those damn things for 2 games straight? Me working for the lynx saw that kid pumping red bull after red bull to keep himself going.

And that to have this peice of shit try to take a picture of someone is just bull shit. Real fans they are, they couldn't even go near the toronto ultras shit they went down to their area and rolled up the sign. Real hardcore. What a bunch of shite ultras.

Mathieu

Message par Mathieu »

qu'est ce qu'il a dit?

USK
Invité

Message par Invité »

Mathieu a écrit :qu'est ce qu'il a dit?
Bien, maintenant je suis obtenir juste offensé. Avez-vous jamais été dans un de ces fichues choses pour 2 jeux directement? Je travaillant pour le lynx a vu ce gosse pomper le taureau rouge après taureau rouge à la subsistance lui-même allant. Et ce pour avoir ce peice de l'essai de merde pour prendre une photo de quelqu'un est merde juste de taureau. De vrais ventilateurs ils sont, ils ne pourraient pas même aller près des ultras de Toronto chient ils sont descendus à leur secteur et ont enroulé le signe. Vrai hardcore. Quel groupe d'ultras de shite.

Daniel
Champion continental
Champion continental
Place dans le stade : Kop [132]

Message par Daniel »

Ah, Babelfish.

A mascot should know better than to take his head off in public. And how can you say this kid doesn't follow the team? HE'S AT EVERY HOME GAME!!!

We also do have pics of the TOU's.

Invité

Message par Invité »

Daniel a écrit :Ah, Babelfish.

A mascot should know better than to take his head off in public. And how can you say this kid doesn't follow the team? HE'S AT EVERY HOME GAME!!!

We also do have pics of the TOU's.
It wasn't in public you goof it was down in the dressing rooms. And every home game? That was their first of the season. Can you honestly say this kid has been their mascot since 98? Hell since 2004? I doubt it.

Invité

Message par Invité »

WHO is this guy going apeshit ??? are you part of the U-sector ???

Invité

Message par Invité »

Anonymous a écrit :WHO is this guy going apeshit ??? are you part of the U-sector ???
Don't see anyone going ape shit.

Just pointing out that your dedicated ultras have no testicals.

tucc
Réel espoir
Réel espoir
Club préféré : Montréal

Message par tucc »

Anonymous a écrit :
Bien, maintenant je suis obtenir juste offensé. Avez-vous jamais été dans un de ces fichues choses pour 2 jeux directement? Je travaillant pour le lynx a vu ce gosse pomper le taureau rouge après taureau rouge à la subsistance lui-même allant. Et ce pour avoir ce peice de l'essai de merde pour prendre une photo de quelqu'un est merde juste de taureau. De vrais ventilateurs ils sont, ils ne pourraient pas même aller près des ultras de Toronto chient ils sont descendus à leur secteur et ont enroulé le signe. Vrai hardcore. Quel groupe d'ultras de shite.
Je crois qu'il a utiliser un traducteur de google pcq c'est vraiment incompéhensible :lol: DET(Drole En Tabarnak)

«L'ennui, c'est que nous négligeons le football au profit de l'éducation.» [ Groucho Marx ]
Mathieu

Message par Mathieu »

m'ouais j'osais pas lui dire que je comprenais encore moin son francais que son anglais mais bon.

USK
Bxl Boy
Champion du monde
Champion du monde
Club préféré : RWD Molenbeek (47)
Place dans le stade : Tribune de presse

Message par Bxl Boy »

Il a quoi le lanceur de moutarde ?
Il fait une jaunisse parce qu'on a pris une photo ???????????
Que presque personne de Toronto va voir en plus !
Euh... Non, sérieux, là faut qu'on m'explique parce que je comprends vraiment pas !

impactsoccer sur twitter
Vision du Jeu, un autre regard
kurosawa
Champion national
Champion national
Votre vrai nom : Ludovick Martin
Club préféré : l'Impact s'ti!!!
Mon “autre” club favori : Le Canada
Place dans le stade : Kop

Message par kurosawa »

Il doit chercher une raison pour s'énerver puisque son équipe ne lui en donne pas vraiment.

Invité

Message par Invité »

tucc a écrit :
Anonymous a écrit :
Je crois qu'il a utiliser un traducteur de google pcq c'est vraiment incompéhensible :lol: DET(Drole En Tabarnak)
Heh just tryng to get my message across to all. Seeing how Quebec french isn't real french I can understand why some of you wont understand it.

Invité

Message par Invité »

kurosawa a écrit :Il doit chercher une raison pour s'énerver puisque son équipe ne lui en donne pas vraiment.
I had to laugh at that.

Invité

Message par Invité »

Bxl Boy a écrit :Il a quoi le lanceur de moutarde ?
Il fait une jaunisse parce qu'on a pris une photo ???????????
Que presque personne de Toronto va voir en plus !
Euh... Non, sérieux, là faut qu'on m'explique parce que je comprends vraiment pas !
Just because no one in toronto wont see it doesn't give it justification. Its still a classless act.

Répondre Sujet précédentSujet suivant